Sint-Hubertusviering

Purus vitae dolor ut eu - Urna pulvinar suspendisse

Gentse Rijvereniging VZW

Sint-Hubertusviering 2017

Naar jaarlijkse traditie organiseert de Gentse Rijvereniging (GRV) op de laatste zondag van oktober, dit jaar dus op 29 oktober, haar Sint-Hubertusviering op haar terreinen op de hoek van de Wellingstraat en de Kruisstraat te Heusden.

Om 10u30 heeft de zegening van honden, paarden, ruiters, menners en sympathisanten plaats en wordt het gewijde brood uitgedeeld.

Om 11u00 starten de wandelingen van ongeveer 2,5 uur onder deskundige begeleiding.

Er is een springparcours en een wandelparcours alsook een traject voor menners.

Volgen met de wagen is mogelijk.

De ruiters zijn in uniform en bij het vertrek is een gratis jenever voorzien.

De deelnemers aan de jachtrit hebben voldoende rijervaring om aan een jachtrit deel te nemen.

Zij zijn, evenals hun paard, voldoende verzekerd. Zij rijden op eigen risico en kunnen de inrichter niet verantwoordelijk stellen voor gebeurlijke ongevallen.

Wanneer de ruiters terug toekomen op onze terreinen rond 13u30 wordt hen een gratis after-hunt receptie aangeboden.

Om 17u00 start het Sint-Hubertusfeest dat dit jaar doorgaat in Zaal Britannia, Heusdendorp 10 te 9070 Heusden (receptie met koude en warme hapjes, 3-gangen sitting dinner en dansfeest) voor GRV-leden en niet GRV-leden. Niet GRV-leden betalen € 75. Inschrijven kan tot 18 oktober via mail naar info@gentserijvereniging.be.

Zie hieronder enkele foto's van een vorige editie.